Re: OT Nehoda samořiditelného auta Uber

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Květen 26 23:13:23 CEST 2018

 26.5.2018, 22:55:37

Pouzitelnost v beznem provozu je jen otazkou casu. Uz jen
proto, ze schopnosti bezneho ridice budou postupne
degenerovat, tak jak nektere funkce prebira automatika.
Prikladem budiz treba svetla pro denni sviceni, ktere se
u novejsich aut rozvecuji s nastartovanim motoru. A pak
jedete po dalnice,  za mlhy, deste nebo snezeni, tedy
podminek kdy je, dle vyhlasky ridic povinem rozsvitit zadni
mlhova svetla, ale cca 1/4 aut nema rozsvicena ani bezna
obrysova svetla, protoze ridici jsou zvykli, ze dokud neni
tma, netreba se o svetla vubec starat.

Se samoriditelnymi auty dnes pokusnici kde kdo, nekdo
pokrocil vice (dela to dele, ma vice penez, atd.), nekdo mene.
Moc to nesleduji, ale Uber IMHO patri spise k tem druhym.
No a zrejme prislo narizeni z nejvyssich mist, dohnat a
predehnat. A v takovych pripadech, se na lidske zivoty nikdy
moc nehledi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz