Re: GDPR zneužívání

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Květen 25 21:28:30 CEST 2018

> Pane Smejkale, vy musite byt zrejme naprosto skvelej a neomylnej
> clovek...kdyz vsechno jen kritizujete a hlavne si musite hned
> postezovat. Ja mozna nejsem tak skvelej jako vy, ale kdyz vidim, ze
> nekdo ma nekde chybu tak mu napisu a az kdyz to ignoruje tak si stezuju.

Nejsem skvělej ani neomylnej, ale přišlo mi vtipné, že pošta potřebuje
takové údaje jenom proto, aby rozeslala obyčejné zásilky. Na druhou
stranu to je na fakturu, takže jsem to všechno vyplnil a odeslal.

A jak už psal kolega, v roce 2018 bych autorizaci přes datovou schránku
očekával. Před devíti lety se blblo s datovkami, přes pěti lety se blblo
s novým občanským zákoníkem, dneska se blbne s GDPR a podmínky této
služby jsou (ještě dnes v poledne byly) mimo vše dění za posledních 9 let.

> Obchodni podminky zminene sluzby se shodou okolnosti menily zrovna dnes
> a ten link z te registracni stranky bohuzel miri na velmi podobny odkaz,
> ktery je bohuzel take platny. Kolega to zrejme zapomnel zmenit.

Argument o zapomenutém linku beru.

> https://online.postservis.cz/?akc=download&co=eDopis kde je uvedeny
> dokument i s datumem aktualizace.

Včera při registraci nebyly ani tam :-).

> Co se tyka uvedeno dopisu...radi si nechame poradit jakym zpusobem
> (jednodussim nez poslat doporuceny dopis do vlastnich rukou jednateli
> firmy s prihlasovacimi udaji) overit, ze uvedenou registraci opravdu
> provedl nekdo kdo ma opravneni jednat za onu firmu. Firma se na zaklade
> udaju totiz jeste overuje v registrech zda je to solidni firma, ktera
> nema nejake problemy. V ramci teto sluzby jste totiz schopen udelat
> skodu (mysleno CP) v ramci milionu jeste nez vam prijde prvni faktura.

Připomínám, že máme u vás aktivní dvě podobné smlouvy, leží nám u vás 7
let finanční záloha, vždy platíme včas, jsme územně samosprávný celek
bez koruny závazků, s nulovým zastaveným majetkem a za poslední 3 roky
nám našel přezkum jediné B-čkové pochybení, kdy jsme měli a neschválili
vícepráce za 40.000 Kč u zakázky za 290.000 Kč v zastupitelstvu. To vše
při průměrném obratu za poslední 4 roky přes 6,2 mil. Kč a vlastním
kapitálu necelých 34 mil. Kč. Já myslím že jsme malá solidní firma.
http://www.obecbelec.cz/uredni-deska/ob-2018-zaverecny-ucet-2017-.pdf

Máme od vás certifikáty, máme od vás datovou schránku, to všechno šlo
pro autorizaci použít. Ale i přes to všechno mi forma ověření přes
doporučený dopis nepřišla zcestná, jen kritizuju to datum a hlavně místo
narození. To opravdu nepotřebujete.

> To, ze se nas pokousi napalit ruzne zaknihovavaci podvodne firmy je v
> podstate rutina...
>
> Tak jak na to?

To je jiná otázka. Já kritizuju způsob ověření statutára, ale neumím a
nechci vám radit se scoringem společnosti. Osobně si myslím, že pro nové
zákazníky můžete mít limit, větší zakázky nad ten limit lze platit
kartou nebo předplatbou, postupně můžete limit zvyšovat. Jenže to by
nesmělo být obchodní oddělení líné a mít buď premium SMS a SIPO na
straně jedné a neomezenou fakturu na straně druhé. Normální firma
nepotřebuje rozesílat miliony zásilek a vejde se do stovek či tisíců
korun obratu měsíčně.

Standa