OT - Posta uz asi shorela cela

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Květen 25 20:41:25 CEST 2018

Ahoj,

pamatujete, jak poště shořelo datové centrum? To bylo před dvěma
týdny. Já jsem od té doby poštou nic neposílal. Všechno odcházelo DPD,
Uloženkou apod. A dnes odpoledne jsem odnesl na poštu několik zásilek.
Jsem smluvní podavatel, takže zásilky hodím na poštu a odcházím. Oni
mi ji odbaví bez mé přítomnosti. Za hodinu a půl mi z pošty volali, že
mě nemají v počítači a zásilky mi tedy dnes neodešlou. Prý to bude
řešit vedoucí, až přijde v pondělí do práce. Nevím, jestli to souvisí
s tím datovým centrem, ale bordel je to tedy pěkný.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz