Re: GDPR zneužívání

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Květen 25 14:50:17 CEST 2018

Když mi někdo takový zavolá, a já zrovna opravuju něco u čeho nemusím
tolik přemýšlet, tak si s nima povídám. Vezmu si HF, a vydržím to klidně
dost dlouho.

Zrovna nedávno mi volali z nějaké plynárenské společnosti, že od nich
budu mít výhodnější plyn. Asi po 45 minutách jsem jim to už málem podepsal.

Potom jsem si ale uvědomil, že v paneláku plyn zavedený nemáme :-(

Aleš Filip