Re: GDPR zneužívání

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Květen 25 14:35:01 CEST 2018

JJ, stejná zkušenost u AAA.  Inzerát na bazoši, telefonát ať přijedu, že
mi dají požadovanou cenu na ruku, ale jen tehdy, když jim tam budu moci
hned to auto nechat.

Po asi dvouhodinové prohlídce nabídli méně než třetinu a s výčtem závad
- neoriginální lak na pravých dveřích, šroubek na víčku k nádrži atd.
(auto mělo asi 15let). Takže drobné škrábance jsou samozřejmost.

A psychologicky dost vymakané, prodlužovali to abych toho měl plné zuby
a auto jim de fakto věnoval.

Pořád mi od nich chodí nějaké nesmysly. Aspoň vím, se kterou firmou
nechci mít nic společného.

Petr