[FT897] FT-897 LCD Display Module

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Květen 25 13:40:57 CEST 2018

Bohužel je to portugalsky...

Já to radio mám taky, ale zatím mi displej funguje jak má.  Ty různé
náhražky jsou známé, z rádia se dá dostat sériová informace o většině
údajů, které se na displeji zobrazují, takže to určitě je náhradní cesta.
Ale vzhledem k tomu, že těch rádií jsou mezi radiomatéry tisíce, asi by se
vývoj náhradního řešení ekonomicky vyplatil - viz původní mail z konference.
Vím, že v minulosti šlo objednat v Tesle Vrchlabí výrobu specielního LCD
displeje, ale Tesla  Vrchlabí už neexistuje.
můj dotaz směřoval spíš k tomu, jestli neznáte někoho, kdo podobnou službu
nabízí.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW