RE: GDPR zneužívání

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Květen 25 13:24:57 CEST 2018

Pokud je to mail prokazatelně od české firmy, tak i před zavedením GDPR se proti tomu dalo velice snadno bránit stížností na ÚOOÚ. Samozřejmě je třeba striktně kontrolovat, odkud mail přišel, jakmile je to server v zahraničí, poslední dobou obvykle Ukrajina, tak to nemá smysl řešit. Aktivní odhlašování opravdu jenom potvrdí, že je email živý...