Re: Dobíječka gelové baterie z autobaterie

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Květen 24 22:58:50 CEST 2018

Dne 24.5.2018 v 21:08 Martin Hanek napsal(a):
> No pokud to bude na základně, tak tam dejte další stejnou, ne?

No já právě potřebuju něco, co nebude vyžadovat další kabel a
minimalizuje problémy při zásahu. Pojedu autem, odpojím kabel (jeden) a
jedu, stříkačky si nijak nevšímám. Jako konektor ke stříkačce uvažujeme
o magnetické zásuvce, aby nikdo neškubal kabelem, až bude tahat
stříkačku z auta.

> Nebo třeba tu co mají v Lidlu, je to vlastně CTEK.
> Jinak: https://www.powerstream.com/pst-pb1108.htm

To vypadá slibně, ale vypadá to na tvrdou nabíječku, já spíš potřebuju
udržovačku.

Standa