Este jeden od fyzikov

Čtvrtek Květen 24 12:30:00 CEST 2018

Přesně takovou tu máme stojanovou vrtačku, kryt s koncákem, který
blokuje zapnutí, jenže ten kryt tam překážel, tak jsem ho sundal.
Všichni mají ale používat při vrtání ochranné brýle, to tu platilo už
dřív. Druhá vrtačka žádný kryt nemá.

(Ono to vypadá, že by se nemělo nic stát, když si dá člověk při vrtání
pozor, ale stalo se, že vrták křupnul a jeho kousel vyletěl a někomu
přímo do oka.)

P.K.