RE: Jak řešíte GDPR?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Květen 23 14:26:17 CEST 2018

Není někde v biosu notebooku položka bezpečného zformátování? Notebooky, co umí šifrovat disky (dle popisu je to asi jenom to zamčení přes ATA příkaz), tak obvykle mají v menu položku, která bezpečně (několikrát) zformátuje disk a tím ho odemče. Dřív s tím uměl pracovat nějaký driver od Intelu pro Windows, když se nainstaloval i s managementem, ale nevím, jestli to pořád platí a jestli ten disk zvládl přeformátovat nebo ho umožnil jenom odemčít.