Re: Jak řešíte GDPR?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Květen 23 14:05:33 CEST 2018

Ten disk co mám je šifrovaný přímo biosem. Když vlezu do biosu, tak mi
to píše, že disk je kryptovaný. Když dám zrušit kryptování, tak to po mě
chce pin, který nevím. Když dám ten disk do počítače s Linuxem, tak při
pokusu o formátování napíše nějakou chybu redundantní alokace, a
nenaformátuje ho.  Zkoušel jsem nějaké programy na zrušení Pinu, ale ty
po chvíli vypsaly, ať zkusím zadat nekolik pinů. To ale nefungovalo. Do
notebooku jsem dal jiný disk - větší, a kryptování na něm nezapínal.
Každopádně, s tím původním diskem si mohu tak podložit stůl (nebo ho
vrátit do toho notebooku).

Já používám pro kryptování dat program TrueCrypt, a myslím, že mám data
v bezpečí, když ten program zakázala americká vláda dále vyvíjet a
distribuovat :-)