RE: Jak řešíte GDPR?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Květen 22 13:46:07 CEST 2018

Předpokládám, že nějaký uvědomělý šéf absolvoval webináře od Microsoftu, kde víc prodávali Office 365 a Azure, než dávali užitečné informace. Předpokládám, že někde tam zazněla i informace, že Win 10 jsou úplně nejvíc GDPR ready, jak si to jde jenom představit na rozdíl od ostatní OS včetně těch starších od Microsoftu. Bohužel jsem ty tři webináře neviděl, z prvního mně stačilo 5 minut, abych věděl, že se vlastně snaží jenom prodat svoje cloud produkty a podle reakce kolegyně asi docela úspěšně.
Ale mimo to existuje jeden rozumný důvod, proč přejít kvůli GDPR na Windows 10. Pokud máte PC s TPM (všechna značková a dneska snad i všechny notebooky), tak lze bez ničeho dalšího zapnout BitLocker, který zašifruje celý disk. U Windows 7 to šlo až ve verzi Ultimate/Enterprise, kterou zas tolik lidí/firem nemělo.

T.K.