Re: Jak řešíte GDPR?

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Květen 22 08:53:44 CEST 2018

zdravím,

může to být tím, že součástí GDPR je také analýza rizik úniku osobních dat.
Patří tam třeb osobní selhání (někdo, kdo má přístup k osobním údajům to
prostě vykecá) a také hackerský útok. Jako jedno z opatření proti hackerům
je aktuální a testovaný systém, což by mohlo souviset s tou instalací Win
10.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel