OT Zase posta

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Květen 21 23:48:44 CEST 2018

Jedina online sluzba co ta karta umi je ze lze ke kazde zasilce dostat mail
o doruceni.
Bohuzel je to k nicemu, protoze informace o stavu neni v predmetu zpravy ale
kdesi v textu, takze nemuzu nastavit jednoduchy filtr ktery odmaze vsechny
potvrzeni o vydani zasilky a ponecha mi ve schrance jen ty "chybove", jako
treba ze se mi zasilka vraci zpet nebo ze byla ulozena na poste. Takze si ty
maily systematicky nechavam neposilat....

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jindroush <jindroush na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 21. 5. 2018 22:59:51
Předmět: Re: OT Zase posta
"On 21.5.2018 22:31, Petr Zahradnik wrote:
> Jinak podací lístek vypisovat nemusíš, když máš kartu, ale odeslat
> balík trvá déle než dřív. Myslím si, že je to proto, aby zákazník měl
> pocit, že za těch 150 korun se mu tam někdo dostatečnou dobu věnuje.

Ja blbec jsem si myslel, ze kdyz uz mam tu genitalni kartu, ze si to
prave natukam do webu doma sam, pres cut'n'paste, abych omezil chyby...
Tak jsem si predstavil tu informaci, ze nebudu muset vypisovat listky.
Je to opravdu pomalejsi a jeste navic to nase postacka tiskne na A4 a
pak to musi nejak trhat nebo neco. Pul lesa, co byl driv minilistecek.

Nebo treba, ze kdyz uz tam tou kartou mavam, ze si mi hned do toho
online trackingu ta zasilka sama prida.

A tak. Zlata klapkard od tesca ;-)

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>