OT Zase posta

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Květen 21 22:01:45 CEST 2018

Proc vlastne v dobe internetu potrebujeme urady a postu? Par set tisic
lidi si bude muset najit jinou zitecnejsi praci, ale zbytek zeme
nemubude muset behet z kazdou ptakovinou po certech dablech....

Stejne tak nechapu postu, proc uz nezavede skutecne sluzby online bez
smlouvy pro kazdeho. Doma si vypisu slozenku, podaci listek, stitek na
QR kod, zvazim, zaplatim a na poste jen ukazu QR kod.

Michal Gregor