OT Free SW na kresleni struktury LAN

DeeJay deejay na email.cz
Pondělí Květen 21 16:54:22 CEST 2018

Jeden by řekl, že zrovna na tohle budou desítky různých softwarů.
Kdysi jsem dělal pár věcí v DIA a bylo to dost peklo, nakonec to sice nevypadalo nejhůř, ale trvalo to šíleně dlouho.

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr FILIPEC
Sent: Monday, May 21, 2018 11:16 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT Free SW na kresleni struktury LAN

Zabbix v nové verzi 4.0.0alpha4 má už velice pěkný nástroj pro kreslení sítí s výstupem do svg. Je to ale složitější na prvotní nastavení-instalace zabbixu+konfigurace prvků celé sítě.

Na schémátko sítě používám staré Visio 2003, nebo při nejhorší by měl stačit i word, pokud máte odpovídající cliparty (i třebas z Visia).

PF