OT Zase posta

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Květen 21 15:21:41 CEST 2018

Odpovedi v textu...

Dne 21. května 2018 14:50 Jindroush <jindroush na seznam.cz> napsal(a):

> On 21.5.2018 14:43, Stanislav Šmejkal wrote:
>
> Rozhoduji se, že zkusím vaše komplexní řešení. Jen se ptám.

> Připíšete mi to na tu jednu fakturu nebo bude chodit další?
>>
> odpovim nize...

> Lze pro maloobjemové dávky něco takového jako nahradu PDF, napíšu adresu,

Ano presne tak to funguje...muzete pres vizualni webove rozhrani poslat
PDF, nebo pres nevizualni API a nove mame i neco jako jednoduchou
Podatelnu, kterou jsme ted kompletne predelali kvuli rozsireni sluzeb.
Dokonce ani nemusite vypisovat adresy, protoze umime z PDFka vyriznout
konkretni oblast a pretisknout ji na obalku. Okenkove obalky se uz
nepouzivaji, protoze nekteri zakaznici si stezovali, ze pry je tim okenkem
videt na kus dopisu!!! A vlastne dalsi duvod je to, ze jsou levnejsi.

> Kolik mě v malém objemu vyjde celkové řešení 2x A4, BW, C5/C6 obálka?
>>
> Sluzba DopisOnline neni nijak omezena muzete posilat jeden dopis rocne
nebo 10.000 denne - v podstate jen zadame zakazniky, aby nam dali vedet pri
nejakych netradicnich objemech, ze neco takoveho mame cekat - ani ne kvuli
tomu, ze bychom to nezpracovali, ale kvuli nim samotnym...uz kolikrat jsme
zachranovali zakaznikum zadek, kdy se jim kousnul jejich SW a naposilal
zasilky za miliony.

tisk je inkoustova CMYK plnobarva - neni rozdil v cene - inkoust se tam
leje v kanystrech ;-)
A4 simplex je za 1.10Kc
A4 duplex za 1.55Kc
C5/C6 obalka za 0.81Kc

postovne obycejne za 9Kc, doporucene tusim za 26.4Kc

podaci listek vystavime elektronicky pri podani

> (Pominme to, ze je uplne blbe, abych mel smlouvy, obchodaky a dalsi takovy
> kraviny, proc si to proste nemuzu naklikat z webu, jako u kazdy jiny
> normalni sluzby? Kdyby se jo tvrdilo, ze je potreba overit identitu, tak to
> muzu udelat jednorazove na libovolne Czech point prepazce).
>
> Unasim vlakno a ptam se vas - opravdu je dnes nutne dorucovat papir? (To
> je otazka, ne rypani). Co brani te plne elektronizaci? Predpokladam, ze
> datove schranky od CP, ktere jsou zase jen "pro tudlencty podnikatele".

> [...]
no slibil jsem odpovedet, ale necham to asi na zitra...v kazdem pripade co
se tyka fakturace to proste neni trivialni...to co byste chtel vy nechce
zase nekdo jinej...nekdo chce rozuctovani po pobockach - proste to ve
velkych firmach funguje jinak...predpokladam, ze kdyz si pujdete koupit
motorku od Hondy tak vam asi take fakturu nevystavi dealer co vam prodaval
vase auto i kdyz je to take Honda...