OT Zase posta

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pondělí Květen 21 05:48:39 CEST 2018

Trochu to ovlivnit může. Některý předem zavolá a snaží se domluvit vhodný termín doručení. Neřeší to dlouhodobou nepřítomnost adresáta, ale částečně to pomůže. Nebo adresát po telefonátu domluví náhradního příjemce…

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Sunday, May 20, 2018 10:56 PM
To: HW-news
Subject: RE: OT Zase posta

Když mi se mi nedávno pokoušel postak doručit vsemoznym zpusobem balík typu DR nakonec z nej vypadlo, ze pokud nesplni nejakou normu (asi 83% uspesneho doručení DR balíku / mesic) tak jim sahnou na výplatu. Jako kdyby mohl pošťák ovlivnit jestli zrovna někdo bude v dobu doruceni doma, chudák… Pak chápu druhého dorucovatele, který se s nim nejak střídá, ze „tady je to typický“ ze mi nedokáže nic doručit (většinou je pro me pohodlnější si pro to zajit na postu, protože kdo je dopoledne doma, ze…).