STM32Cube a pooled/IRQ/DMA operace

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Květen 20 18:00:58 CEST 2018

Zdravim,
zacal jsem si hrat s STM32, pouzivam (minimalne zatim) projekt vygenerovany
STM32CubeMX, HAL drivery.

Otazku smeruji na I2C, ale predpokladam, ze to plati pro vsechny periferie.
Hraji si s STM32F407, ale predpokladam, ze to plati pro vsechny STM32Fxxx)

Zajimalo by mne, zda mohu kombinovat pooled/IRQ/DMA operace pro jednu
periferii (napr I2C1) V dokumentaci jsem nic rozumneho nenasel (ale
nerikam, ze to tam neni, mozna jen neumim hledat) Rekneme, ze "naklikam"
I2C kanal pro DMA transfer. Pak mohu pouzit funkci
HAL_I2C_Master_Transmit_DMA. Mohu pouzit i "pouze IRQ" verzi
HAL_I2C_Master_Transmit_IT
pripadne poolovanou  HAL_I2C_Master_Transmit?

A druha vec: vcera jsem hodne casu stravil nez se mi podarilo I2C DMA
prenosy rozjet. Problem byl v tom, ze pri nastaveni DMA  STM32CubeMX vynuti
irq pro DMA (a ten nejde ani vypnout), ne vsak pro samotny I2C. Delam neco
spatne a ty I2C preruseni nemusim zapinat, nebo je to nedopatreni v
STM32CubeMX,
ze je taky nevynuti?

predem diky,
Marek