1N4007.

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Květen 18 23:43:24 CEST 2018

Ta kapacita u diody z Ali je špatně. Měla by být okolo 15pF +/- 2pF. To že
je kapacita malá ukazuje na menší plochu přechodu. Takže to třeba nemusí
být 1N4007 , ale něco "rychlejšího" přeznačeno...
Já jsem změřil diody z Ali a mají 14-16pF. Malé pouzdro.  Úbytek jsem měřil
při 2A , je 0,94V  Diody z GM mají při 2A 1,105V úbytek a jeden vývod
výrazně teplejší než druhý. Kapacita 7,5pF, v závěrném směru podstatně
horší než z ALI.

Chtělo by to změřit proud v závěrném směru třeba při 800V. To je mnohem
důležitější.

Na obrázku v příloze jsou celkem 4 diody od 4 různých dodavatelů. Ta dioda
nejvýše s nejkratšími vývody je nejlepší - v závěrném směru nejmenší  proud
ze všech a průraz při 1,2kV Kapacita 17pF.
Ta druhá odspoda  trochu namodralý popisek - šrot z GM, při 600V na diodě
teklo závěrně 8mA, dioda se teplem rozpadla.  Kapacita 7,5pF.  Diody šumí -
lepší než originální šumovky :-)
Ta nejníže je tuším od p. Bučka  , nebo z Hadexu, byla tam super cena.
Průraz při 900V. Největší úbytek při 2A 1,42V. Dioda při testu 2A nepřežila
narozdíl od ostatních.
Druhá od shora má na rozdíl od té nejvýše velmi tvrdé vývody , ale  nejsou
ocelové. Dioda OK, ale při osazování do desek praskalo dost často pouzdro,
tím, jak se "vyvrátilo" z krátkého pouzdra. Ty byly od Conrada, měl jsem
pocit, že když stála 1,9kč, že budou nejlepší.
Sdělal jsem asi 2000ks těch s nejkratšími vývody z ALI ( VN násobiče ) a
nikdy nebyl jediný problém.
Pak mám ještě ty UF4007 - subjektivně se mi zdají nejlepší - mají krásné
pouzdro bez otřepů a s pěkným potiskem, žádné měření jsem nedělal.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>