1N4007.

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Květen 18 17:09:19 CEST 2018

vykon "propalujou" stejnej, takze jen geometricky x krat mensi plocha = zmena teploty/horsi chlazeni ?
tomik.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Friday, May 18, 2018 4:50 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: 1N4007.

Změřil jsem 2 diody 1N4007, jedna od místního distributora, druhá z Aliexpress.
AVR tester ukázal:
1N4007: Uf=658mV, 17pF, Ir=4nA
1N4007ali: Uf=681mV, 5,8pF, Ir=4nA

Pustil jsem těma diodama 1A a počkal na ustálení úbytku:
1N1007: cca 857mV, dioda je pouze vlažná
1N1007ali: cca 830mV, na diodě neudržím prsty

No popravdě z toho nic nepoznám, zda jsou OK, nebo ne.

Martin Hanek