OT Free SW na kresleni struktury LAN

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 18 15:50:06 CEST 2018

A myslim, ze tam dost dobre funguje aj grupovanie, lebo som to v tej scheme
"kto koho" mal tak zgrupovane, ale potom ma uz prestalo bavit neustale
rozgrupovavanie len preto aby som tam pridal dalsieho...

To ovladanie sa za tie roky trocha v detailoch pomenilo, ale to zase sa da
ocakavat.

Ale ak Ti to pripada hned od zaciatku "naprosto silene" tak to zrejme nema
cenu silit :-)

wek

PS. A co tak nejaky elektricky CAD, tusim pouzivas Eagle...? ;-)