OT Free SW na kresleni struktury LAN

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Květen 18 14:37:46 CEST 2018

tak jsem vyzkousel uvedene SW a prijdou mi naprosto silene...potrebuji aby
popisy spoju a objektu s nimi byly svazane...a samozrejme i vlastni
spoj...aby kdyz potrebuji posunout nejaky objekt, aby se vsechno tahlo s
nim....

draw.io jsem skrtnul rovnou, protoze u webove aplikace je to loterie jak
dlouho to muze fungovat...

takze zatim nic moc :-(