Re: zkušenost s ALLPCB

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Květen 18 13:46:09 CEST 2018

Ano, já tak pracuji naprosto řízeně. Tím že jsem hobík, tak si dávám pozor, abych odeslal v neděli v noci a ve čtvrtek nebo pátek dostávám plošňáky a mám je na víkend připravené.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Radek Koutský  radek.koutsky na gmail.com
Komu: 'HW-news'  hw-list na list.hw.cz
Datum: 18. 5. 2018 12:40:20
Předmět: zkušenost s ALLPCB

Zdravím,

rád bych se podělil o zkušenosti s ALLPCB.

Kdysi to tu už někdo nakousl, vůbec jsem tento podnik neznal, neb jsem objednával pouze u SeeedStudio a výjimečně něco u OSHPark.

Co mě ale velmi rozsekalo je jejich rychlost!
Dělal jsem projekt v pondělí, ten den jsem jim nasypal data a zaplatil. Ve středu mi přišlo potvrzení o ukončení výroby a předání na DHL.
Dnes mi volal řidič, že má pro mě zásilku z ciziny, ale jelikož mám ještě něco objednané z eBay, tak mi vůbec nedošlo, že by to mohly být PCB. Skutečně je držím po 4 dnech v ruce – neuvěřitelné. Za cenu asi 25 USD včetně DHL dopravného.

R.