zkušenost s ALLPCB

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Pátek Květen 18 12:39:55 CEST 2018

Zdravím,

rád bych se podělil o zkušenosti s ALLPCB.

Kdysi to tu už někdo nakousl, vůbec jsem tento podnik neznal, neb jsem
objednával pouze u SeeedStudio a výjimečně něco u OSHPark.

Co mě ale velmi rozsekalo je jejich rychlost!

Dělal jsem projekt v pondělí, ten den jsem jim nasypal data a zaplatil. Ve
středu mi přišlo potvrzení o ukončení výroby a předání na DHL.

Dnes mi volal řidič, že má pro mě zásilku z ciziny, ale jelikož mám ještě
něco objednané z eBay, tak mi vůbec nedošlo, že by to mohly být PCB.
Skutečně je držím po 4 dnech v ruce - neuvěřitelné. Za cenu asi 25 USD
včetně DHL dopravného.

R.