Re: Jak řešíte GDPR?

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Květen 18 11:38:48 CEST 2018

Zdravím,

vyřešil jsem to tak, že jsme se zúčastnil školení (1 den), dostal
certifikát. No a podle toho jsem sepsal vše během několika hodin dokument
"Implementace GDPR ve společnosti Papoucha s.r.o" a proškolil lidi. Protože
jsme následně měli audit ISO a auditor se implementací GDPR také zabývá
(komerčně), tak jsem to sním krátce prošel a v pohodě...

Když se do toho člověk trochu ponoří, tak to zase tak šílené není.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com