OT citelne rezistory

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Květen 18 11:33:45 CEST 2018

Teď je ještě otázka, ve které zelenině takové skleněnky hledat? Doma je nemám, dnes vyzkouším datart, ten je blízko, ale je málo nadějnej. Pak dnes pojedu kolem bauhausu a o víkendu ještě obi.
Do GMe nejdu, tolik času nemám.

---------- Původní e-mail ----------

Od: Martin Persich  persich na transcon.cz

Komu: HW-news  hw-list na list.hw.cz

Datum: 18. 5. 2018 11:23:47

Předmět: Re: OT citelne rezistory

Tak pak ještě existují běžně "skleněnky" 6,3 x 32 mm. Tam už to bude úplně
super realizovatelné a navíc větší  písmo textu. To se jen přimlouvám za nás
se "stařeckou vetchozrakostí". :-)
A u těch obyčejných čelovek se dá předpokládat použití bílých LED s mizerným
CRI indexem (určitě je hlavním kritériem spíše účinnost a cena :-) ) , takže
ty zmiňované barvy jsou pak průšvih.
Tak když pojedu někdy to těchto míst, zastavím se.
Martin persich na transcon.cz