OT Free SW na kresleni struktury LAN

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Pátek Květen 18 10:24:04 CEST 2018

mozno toto?
https://www.draw.io/

ml.

From: hwnews konference
Sent: Friday, May 18, 2018 9:17 AM
To: HW-news
Subject: OT Free SW na kresleni struktury LAN

Zdravim,

nemate nekdo nejakej vyzkousenej nezabordelenej SW na jednoduche kresleni logickeho schematu LAN?

Entropie oddelenich, ktere by to mely delat dosahla maxima a nezbyde mi nez si to zacit opet zase malovat sam jako pred lety...to jsem ale mel maluvky jen v excelu a bylo to strasne pracny.

Potrebuji jen v podstate, aby se tam daly udelat boxiky - do nich vepsat popisy co je co - zaclenit to do nejakych celku a natahat mezi tim spoje odkud co a na jakem portu.

RV