OT citelne rezistory

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Květen 17 21:51:56 CEST 2018

Ten nápad s pojistkou není špatný... ten cín z kraje čepičky jde  za tepla
odklepnout jen z malých starších trubiček české produkce.  U některých
pojistek dírka není.
Pro použití s vestavěným odporem by bylo vhodné použít větší pouzdro
pojistek ( 32mm délka ) odvrtat boky na průměr odporu, zasunout odpor a
tenký lísteček s  popisem barev, zaletovat jeden bok , zalít dentacrylem (
Čínským průhledným tavným vozdrem v nouzi )
 a zaletovat druhou čepičku... :-)