OT citelne rezistory

V P vvitty01 na seznam.cz
Čtvrtek Květen 17 10:52:26 CEST 2018

Standardni rezistor zality do bileho epoxidu (forma z lukoprenu) by nestacil
?
Alternativne lze pouzdro sjet na 3D tiskarne... a nebo to zalit do plastove
trubicky

http://www.litomysky.cz/mat/evo.htm

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jindrich Fucik <fulda na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 17. 5. 2018 10:42:12
Předmět: OT citelne rezistory
"Ahoj,

v rámci geocachingu se občas starám o "rezistor cache" ( https://www.
geocaching.com/geocache/GCM773_rezistor-cache )

Tam se v určitém okamžiku v lese najdou 4 rezistory a podle jejich hodnoty
se pokračuje v cestě.

V současné době se jedná o běžné cca 1-2W rezistory. Ty jsou celkem dobře
čitelné ve dne, ale o dost hůř večer a v noci se spořivou LED čelovkou,
která špatně podává barvy jsou prakticky nečitelné.

Tak řeším, čím je nahradit, abych jim zvětšil čitelnost. Napadlo mne udělat
nějaké náhradní, větší, na které do proužku budu schopen vepsat jméno barvy.
Chtěl bych, aby se rezistor i nadále choval mravně a bylo možné jej přeměřit
multimetrem.
Celá konstrukce by neměla být moc velká, aby nelákala k odnášení a aby jí
neuklízeli při úklidech lesa. Současná verze je nacpaná do tubičly od
jeleního loje (labelo, nebo jak se to jmenuje)
Ještě připomenu, že se to nachází v lese, takže to občas zmokne, občas
zasněží.

Tak jsem se chtěl zeptat, jestli někdo z vás někdy nezkoušel něco podobného
dělat? Nějaké nápady na trubičky a hlavně na čepičky a vývody? Potisk bych
asi udělal na samolepku, kterou bych chtěl fixovat čepičkou. A celé to nějak
připevnit na nějakou destičku, ideálně dřevěnou.

Díky za nápady