1N4007.

Martin Persich persich na transcon.cz
Středa Květen 16 15:03:51 CEST 2018

Podle našich zkušeností - "b" je správně. V dlouhodobém horizontu tam není garance ničeho. Dodají, co zrovna (asi levně) seženou. Ano, každý občas může dodat něco špatně, ale tady je ta pravděpodobnost hoodně vysoká.
Martin persich na transcon.cz

  ----- Original Message -----
  From: Jan Kuba
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, May 16, 2018 2:26 PM
  Subject: Re: 1N4007.

  GMe je tedy neznačkový dodavatel... ? Nebo značkový dodavatel neznačkových součástek? Nebo obráceně?  Jak se to vlastně pozná?
  V každém případě ty diody tuzemských dodavatelů mají "standardní rozměry" oproti těm z Číny.
  Ale nekvalitní věci se objevují všude, před časem jsem narazil na vadné LM350. O tom jsem tu psal.
  Já vždycky součástky z hromadných nákupů namátkově kontroluji, pokud při kontrole narazím na zmetek, zpravidla je to zmetek..
  A to se mi stalo i u nejznačkovějšího z nejznačkovějších.... :-)

       Bez virů. www.avast.com