1N4007.

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 16 11:08:50 CEST 2018

Já osobně jsem diody z Ali 1N4007 testoval.. Není s nimi žádný problém. Až
na ty rozměry pouzdra a dokonce i o něco menší průměr vývodů. Myslím, že
jsem dokonce našel různé datasheety, kde i různé rozměry byly uvedené.
Měl jsem naopak  problém s jednou várkou z GM ( asi 100 ks - délka pouzdra
5,2mm ). Tam se při větším závěrném napětí projevoval o řády větší svodový
proud. Při 600V byl okolo 8 mA - pouzdro se pak rozpadlo díky teplotě.
Nedošlo k průrazu, jen tam tekl proud.
Tyhle diody perfektně šuměly....a měly při 1A asi o desetinu větší úbytek,
než čínské z Ali.
Ale byla to jen jedna várka. Podle mě stačí otestovat jednu , dvě diody ze
série a ostatní budou stejné.
1N4001 jsem také zkoušel na cca 800V a bez problému.. vypadá to, že se peče
jeden čip a pak se na to maluje co je potřeba.
To u KY130/80 ( modrý proužek ) při 500V došlo k průrazu spolehlivě.

Podle mě záleží na té dané šarži diod, pokud nějaký problém bude nevyhnete
se s ním ani u značkového dodavatele. Beztak to možná nakupují v Číně. A
určitě se to tam peče...