konstrukcia multimetra

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Květen 15 12:23:34 CEST 2018

Australsky piskor ma na tuto temu video
https://www.youtube.com/watch?v=zUhnGp5vh60
ta prepatova ochrana nie je trivialna vec, ale zas to nie je ani taka
cierna magia a variacie na tu istu tmu sa stale opakuju uz 40 rokov.
Preto ma prekvapilo, ze Gosen vymyslel nieco nove, co prinasa nove
vyhody, napriklad 10%-nu odchylku merania. Nebol by som prkvapeny ak
by tato vec bola softwarovo vypnutelna :-)

Dňa 15. mája 2018, 11:03,  <marian.hubinsky na elso.sk> napísal/a: