schéma pro modul Hormann HOR 1

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Úterý Květen 15 10:19:35 CEST 2018

Zdravím,

Měl bych dotaz, zdali někdo nemá garážová vrata Hormann s pohonem
Supramatic.

Potřeboval bych totiž k tomu přibastlit snímač zavřených/otevřených dveří -
v současnosti to mám přes magnetický snímač, ale rád bych to nahradil přes
vývody k tomu určené.

Samotný pohon Supramatic má na sobě konektory, a na jeden z nich (tuším, že
to je klasický RJ11) lze připojit jednotku HOR 1
(https://plotycz.cz/prislusenstvi-hormann/3777-volitelna-rele-hoermann-hor-1
.html)

Toto mi přijde už trochu moc, že za klasické relé chtějí přes 700 Kč -
domníval jsem se, že taková blbost bude stát tak 100 Kč.

Nicméně pokud by měl někdo schéma vývodů, byl bych rád.

Díky R.