Kalibracia multimetra zo Zenitu

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Neděle Květen 13 22:34:04 CEST 2018

Zdravim osadenstvo,

na zenite som rozdal za dve hrste plosnych spojov pre multimeter a k
mojej velkej radosti si pristroj niekolko studentov doma postavilo,
vytlacili krabicu, prekompilovali firmware, dokupili suciastky. Vacsinou
ti mladsi (1/2 rocnik).

Teraz sme narazili na problem ako multimeter okalibrovat. Treba na to
druhy, presnejsi (>5.5 miesta) pristroj. Niekto sa k nemu dostane, vela
z nich ale bohuzial nie.

Dnes ma celkom pobavil a zaroven potesil chalan z vychodu. V skole mu
povedali, ze presny multimeter na nic nepotrebuju, takze na skole ziaden
nemaju. Ale ze sa pozna s chalanom, co si pred dvoma rokmi na zenite
postavil nastavitelny normal napatia a stihol ho na sutazi aj
okalibrovat, takze aspon jeden rozsah multimetra si bude vediet nejak
okalibrovat :-)

Nema niekto na vychode lepsi multimeter, nech sa nemusi trepat cez cele
Slovensko za mnou do Bratislavy?

Celkom ma potesilo, ze si aj pedagogovia zacinaju vsimat, ze si studenti
na sutazi stavaju lepsie vybavenie ako maju na skolach. V Trnave uz
stavaju niekolko kusov :-)

b.