OT Hlinikovy blocek

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Květen 12 16:51:11 CEST 2018

Jsem zvyklý nenosit žádná zavazadla, na náklad je na kole košík. Mám taky na pevno přidělané kovové blatníky. Navíc od osvětlení očekávám komfort v podobě ovládání předního i zadního světla vepředu a napájení obou z jednoho aku.

Teď jsem navíc objednal solární panýlky, takže se to bude i samo dobíjet. Možná tomu dám i funkci powerbanky.

Přední světlo, o které jde, je toto:
https://cyklosvitilny.heureka.cz/force-glow-1200lm-cree/#section

Svítí výborně, když se dá na max, tak se dá v noci jet i se slunečními brýlemi (což se hodí při protijedoucích autech se zaplými dálkovkami). Ale sundávat a nandávat světlo i baterku a mít toho pak plné kapsy, ... Jen mi to trochu komplikujou samovybíjením. Výrobce evidentně taky počítá s tím, že to bude většinu času rozpojené a sundané. Tak jsem se ještě nerozhod, zda ho kuchnu, nebo se spokojím se zapínáním dvěma čudlíky.

PH

From: Vladimír
Nojo, jenže to by člověk musel mít všechno ke kolu přivařené. Nejbezpečnější je na kole nic nemít. Já světla nasazuji, až je to nezbytně nutné, jinak jsou v báglu. Už se mi stalo (asi dvakrát), že orgán cítil šanci na prachy, ale zatím to vždy prošlo, když viděl, že všechno mám. Jo, teď mám hrůzu z nových brašen, kdo zná Ortlieb, tak ví, jak perfektně se nasazují i sundávají. Bohužel nejen majiteli...