OT Hlinikovy blocek

Zdeněk zdej na atlas.cz
Sobota Květen 12 08:15:17 CEST 2018

Vrtání velkých děr se vyhnete rozříznutím a frézováním půloblouků.

To navlékání na řídítka máte dobře rozmyšlené? Obvykle už na řídítkách něco je, co brání navlečení. Takže lepší než díra je rozebíratelná objímka.

Já jsem vyřešil držák na světla tvarem podobným „8“ rozříznutým ve svislé ose. V jedné díře jsou řídítka a ve druhé držák světla, který je trochu netypicky rovnoběžný s řídítky. Při montáži se utáhne jedním šroubem uprostřed „8“.

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Friday, May 11, 2018 9:30 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Hlinikovy blocek

Díky. Fungující eshop, min délka 50 mm. Tady budu asi nakupovat častěji, i když zrovna tohle asi nechám udělat i s dírama na iDilne.

Nebo to vymyslím nějak jinak.

Cíle jsou dva:

1. Ohřívač na zkumavky: Díry 12 mm si vyvrtám sám, takže bych to mohl koupit tady.

2. Držák světla na kolo: Světlo má příkon 7 W a je to válec cca 42 mm. Cílem je ho přidělat tak, aby nešlo snadno sundat a bylo to na první pohled jasné. Dále by to mělo vydržet nešetrné zacházení při přepravě.

Takže základní myšlenka je, že se do Al bločku vyvrtá díra na světlo a kolmo díra na navlečení na řídítka a pak větší počet dírek na červíky, nebo se prořízne stěna a stáhne se to několika šroubkama. Napadá někoho jiné řešení, které by nevyžadovalo vrtání velkých děr?

PH

From: Milan Cizek <mailto:cizek.milan na seznam.cz>

https://www.ehlinik.cz/