OT Hlinikovy blocek

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pátek Květen 11 21:47:52 CEST 2018

Délka řezu se udává hlavně pro plechy, tohle budou asi řezat pilou z
desky a cenu si napočítají podle počtu řezů. Ale v zásadě by se to
dalo řezat i vodou včetně těch děr, pak by to mělo smysl :-)

Obecně se jako délka řezu udává celý obrys včetně děr.

Aleš Procháska