konstrukcia multimetra

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 11 20:45:07 CEST 2018

[preposielam]

 Ahoj,

 viem, ze mas viacej praktickych skusenosti s meracou technikou ako ja,
 ale predsa len, rad by som sa spytal na to, ako chces riesit ochranu
 vstupov tych meracich cipov, ked sa technologie stale vyvyjaju a
 rozmery cipov sa zmensuju?! Len tie kV spicky su stale rovnake ak nie
 vyssie... Vcelku by ma to Tvoje riesenie alebo aspon nazor zaujimal.
 :)