Re: OT: po aktualizaci Windows10 noťas nejde vypnout

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Květen 11 09:41:44 CEST 2018

Ano chtěl jsem říci že problém nebude "jenom v poslední aktualizaci".
Zajímavý je, že u počítačů, které takto zlobily tak to byly notebooky
(u desktopů jsem to neviděl). Zkuste vypnout to rychlé spuštění.
https://www.asus.com/cz/support/FAQ/1031533/

Není to ideální vyřešení problému, ale alespoň jako dočasné řešení to
zatím všude zafungovalo.