lednickovy kompresor

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 10 17:07:55 CEST 2018

Tak třeba já ani nemám stříkačku, do které by se vešly zmíněné 2-3 dl. Pro
mě je tedy jednodušší strčit hadičku do oleje a počkat až hladina klesne o
náležitý kus.

S tím pístovým jsem si jist, měl jsem ho rozebraný. A vždycky se všude
uvádělo, že v ledničkách je pístový. U šroubového si vlastně ani nedovedu
představit, jak by při tak malém výkonu zvládal s použitelnou účinností tak
velký tlak plynu.

Tady ho taky někdo rozebral:
https://de.depositphotos.com/59378791/stock-photo-compressor-for-refrigerator.html
Ale je malinko jiný, ten můj neměl klikovku, ale T.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Petr Labaj
Nevím, jaký kompresor má, ale skoro se mi ten pístový nezdá.
No ale pokud ano, tak pro pístové kompresory viskózní třídu VG-100.
(Paramo K8, Paramo VDL100, případně hydraulický Paramo HM100).

Nasát by to taky šlo. Tou stříkačkou je to jednoduché proto, že se
to pohodlně dělá a současně se tak snadno měří množství oleje.