OT: po aktualizaci Windows10 noťas nejde vypnout

Čtvrtek Květen 10 15:40:13 CEST 2018

Dobrý den,

strávil jsem snad půl hodiny klikáním na české stránce Microsoftu, abych
se dostal na technickou podporu a když jsem konečně mohl popsat problém,
zjistil jsem že když u nich nemám účet, dál mě to nepustí. Hrůza a děs.

Mám následující problém. Noťas Lenovo B50 a anglické Windows10. Po
poslední aktualizaci, která proběhla dnes, počítač nejde vypnout.
Displej zhasne, ale zapínací tlačítko zůstne prosvětlené. Počítač
nereaguje na nic, jen na 5 vteřinové stisknutí tlačítka tak, že se znova
zapne. Nevím, kolik to v tomhle režimu bere z baterky a co to vlastně
dělá. Není to nějaký nový šmírovací režim? Nevěděl by někdo co s tím?

Anděl