Re: Olovo a evropská unie...

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Květen 10 14:57:25 CEST 2018

V této souvislosti dotaz, pozoroval někdo  s tím praktickou zkušenost?
Protože i když dám zmrzlou baterku do éra, tak během prvních pár sekund
se vlivem většího Ri bude více zahřívat a tudíž sama sebe ohřeje rychleji.

Moje zkušenost je taková, že to prakticky nepozoruju - během motorové
zkoušky a startu se ohřeje natolik, že propad výkonu není znát. Ale je
fakt, že používám spíše malé baterky - dvoj a troj články o kapacitě max
2200mAh.

Petr