Re: Olovo a evropská unie...
Petr Zapadlo
zapik na email.cz
Čtvrtek Květen 10 14:57:25 CEST 2018
V této souvislosti dotaz, pozoroval někdo s tím praktickou zkušenost?
Protože i když dám zmrzlou baterku do éra, tak během prvních pár sekund
se vlivem většího Ri bude více zahřívat a tudíž sama sebe ohřeje rychleji.
Moje zkušenost je taková, že to prakticky nepozoruju - během motorové
zkoušky a startu se ohřeje natolik, že propad výkonu není znát. Ale je
fakt, že používám spíše malé baterky - dvoj a troj články o kapacitě max
2200mAh.
Petr
Dne 10. 05. 18 v 14:40 hwnews konference napsal(a):
> No lipolkam zcela jiste velmi roste Ri pri teplotach pod nulou.
> Samozrejme pokud ji vytahnete z kapsy zahratou a date ji do letadla,
> kde se vybijenim sama hreje tak to neni problem. Pokud ji, ale nechate
> vymrznout tak si s ni moc nepolitate.
>
> RV
>
> Dne 10. května 2018 13:58 Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz
> <mailto:edizon na seznam.cz>> napsal(a):
>
> Mám za to, že nízké teploty jsou velkým problémem právě pro Pb. S
> Lipolkou jsem lítal v -20 a žádný problém. Tedy vlastně byl:
> Letadlo pak bylo ještě 2 týdny vybité na stromě. A nepřežil jen
> článek co byl v mínusu. Zbylé dva, co byly vybité na 0 po nabití
> zas normálně fungovaly (normálně = trvalý odběr 20C a víc).
>
> PH
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20180510/9449ab2b/attachment.html>
Další informace o konferenci Hw-list