RTL-SDR, rtl_power

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Čtvrtek Květen 10 11:35:38 CEST 2018

Zdravim,

pouzivate nekdo program rtl_power zbaliku utilit k RTL-SDR
(https://github.com/keenerd/rtl-sdr/blob/master/src/rtl_power.c)? Rad bych to
pouzival jako jednoduchy spektralni analyzator. Problem je vsak v tom, ze uroven
signalu se meni podle nastaveni velikosti frekvencniho kroku  (t.j. podle delky
provadene FFT). Koukam do zdrojoveho kodu, ale nejak nemohu najit, kde je problem.

Jestli koukam dobre, tak pouzity algoritmus FFT uz normalizuje 1/N, pote se jen
udela prumer z vykonu a prevede dB. Experimentalne jsem overil, ze pozadovane
urovne se dosahne roznasobenim vykonoveho prumeru N (poctem binu).

Nasel jsem jen,  ze se tam podle me spatne prevadi z fix point aritmetiky na
real, kdy vysledek by mel podelit 32768.

J.S.