OT: lednickovy kompresor

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Čtvrtek Květen 10 11:16:54 CEST 2018

Odlucovac oleja vypada napriklad takto
https://www.banggood.com/14-Inch-Oil-Water-Separator-Trap-Filter-Separator-for-Spray-Gun-Air-Compressor-p-1153015.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN
https://www.banggood.com/Oil-Water-Air-Separator-Compressor-Filter-Trap-For-Diesel-Heater-Part-5mm-Nozzle-p-1241366.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN
https://www.banggood.com/G14-In-line-Air-Compressor-Filter-Regulator-Gauge-Trap-Oil-Water-Regulator-p-1209320.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN

  Nasiel som to narychlo pre inspiraciu, nepozdavaju sa mi ceny, boli
nizzsie tak popozerajte inde.

Auto nedofukujem, bicykel bez vzdusniku rychlejsie nafukate pumpou. So
vsdusnikom je to dobre. TAktiez pouzivam na vyfukovanie vselicoho pri
praci v dielni.
Na pripojenie k vzdusniku musi byt spatna klapka a odtlakovanie
kompresora. Do zataze sa chladnickovy kompresor nerozbehne.
Na nete je mnoho domacich konstrukcii pre inspiraciu.
http://mirprojekt.webnode.sk/ine-/kompresor-pre-airbrush/#!

Pre bicykel mam plniacu sadu  s manometrom z LIDLu doplnenu o tuto hlavu
https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/servisne-pumpy/sks-hlava-k-pumpe-multivalve-1616.html

Dňa 10.5.2018 o 10:56 Vláďa Anděl napísal(a):