RE: Vodotěsnost teplotního čidla

Vladimir vladimir na hkfree.org
Čtvrtek Květen 10 09:16:05 CEST 2018

Kdysi dávno, tak 40 roků zpět, jsem občas Nautily opravoval, byly vinuté drátem podobným zvonkovému drátu a spojky mezi vinutím a kabelem byzy odlité z dentakrylu, takový konický tvar. Málokdy se stalo, že by spojka povolila, spíše u nového čerpadla, než po opravě.. A FI tenkrát nebyly J

Vladimír

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Thursday, May 10, 2018 8:25 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Vodotěsnost teplotního čidla

Jednotlive draty vinuti nautily jsou izolovane. Myslim ze ta voda uvnitr se casem urcite vymeni za vodu ze studny. Pred cca 25 lety jsem pripojoval kabel k nautile, ktery nekdo usekl cca 10 cm od ni. Dal jsem to dovnitr pod viko, jednotlive draty pripajel a dal do buzirky (smrstovacka tehdy nebyla) a pak cele zalil dentakrylem. Ta nautila bezi dodnes (tuk tuk) a je na ficku.
Tim vlastne radim i zdejsim tazatelum, cim zalit teplotni cidlo, aby se tam po kabelu nedostala casem voda. Dentakryl!

Martin Hanek

Toto jsem nejak nepochopil, to jako motor bezi v destilovane vode a je v ni zaroven i elektroinstalace? A uz vubec nechapu, jak to muze byt otevrene a nepromichat se...