Re: Vodotěsnost teplotního čidla

Čtvrtek Květen 10 07:46:06 CEST 2018

Toto jsem nejak nepochopil, to jako motor bezi v destilovane vode a je v
ni zaroven i elektroinstalace? A uz vubec nechapu, jak to muze byt
otevrene a nepromichat se...
Kazdopadne co vim, bezna kalova cerpadla jsou uvnitr sucha a maji jen
tesneni na hrideli, jedno takove mam trvale ponorene bez udrzby v jimce
uz asi 5 let a stale funguje - spinam hodinama 2x15 min denne a stale
pozoruju, ze na druhe strane zahrady obcas z trubky tece voda... ;-)