MH-Z19B CO2 senzor analogovy vystup

peter.tesar na centrum.sk peter.tesar na centrum.sk
Středa Květen 9 17:34:04 CEST 2018

Zdravim,
 ma niekto skusenosti s MH-Z19B, cinskym NDIR senzorom CO2?
 Konkretne ma ako priatela analogovej elektroniky zaujima jeho analogovy vystup Vo, ake napatie na vystupe zodpoveda akemu obsahu CO2 (v defaultnom zapojeni senzora)?
 Datasheet je v tomto zmatocny, spomina dve moznosti (0.4-2 V or 0-2.5 V). Pise sa sice ze default je 0.4-2V, ale zase nie je celkom jasne, akym krajnym hodnotam CO2 to zodpoveda.
 Ani odskusanie bez vycitania digitalnej informacie by to uplne neriesilo. Teda zakladne napatie pri beznom obsahu CO2 (400ppm) by sa este zmeralo, ale tazko sa realizuje kalibracna atmosfera so zvysenymi a znamymi obsahmi CO2.
 Diky.
 Peter Tesar.