OT: Platba do Polska.

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Středa Květen 9 13:59:11 CEST 2018

Platba na Slovensko tam či zpět nás stojí cca 500 Kč, převod měny a cizí
banka. Bankéře jsme vyměnili, banku zatím ne. S bankéřem jsme řešili,
poplatky by se snížili při převodu na nějaký jiný typ smlouvy, kde se
platí zase víc za účet. Nebo přijímat platby na karty, ovšem s EET tohle
je na platební bránu.

Leda platit kartou, či paypall . Do Polska to je podobné, tam si to
nepamatuji. Všude máme většinou sdílené poplatky.

EURO by v tomto pomohlo, jak jsem psal. Stejně tak i legislativa, pokud
platí že má být jeden ceník pro EU občana i našince, tak nevím proč by v
rámci EU se musela banka považovat za cizí.

BTW docela dobrý je legislativně nakupovat třeba s mouser.com i když to
je USA, tak díky, že nás berou za EU zemi, tak nás dali pod podmínky
INCOTERMS: DDP tj. zaplatím kartou, vyřídí clo, DPH, nemusíme si toho
všímat. Dokladově to je jednodušší.

Zatím nakupujme, pokud to jde ... .

Jirka