OT: Platba do Polska.

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Středa Květen 9 11:48:11 CEST 2018

To Vam jeste banka neco zapomnela pripocitat. Poplatek "Prevod meny" +
"Zahranicni banka" byva 500 Kc  a vice ( pokud nemate sjednan nejaky
specialni zahranicni styk s bankou ).

Jiz abychom meli euro a poplatky zmizely. Pro podnikani to je zoufale a
vse to zdrazuje.

Kdyz si dnes cokoliv koupite v CR a je to ze zahranici, tak jsou v tom
poplatky banky ... doufam, ze az bude euro, tak toto zmizi (nebo aspon
cast).

Jirka